Categories
Genel

Reklam Nelerden Oluşur?

Reklam birimleri, kullanıcılara reklam göstermek için uygulamalarınıza yerleştirdiğiniz kapsayıcılardır. Reklam birimleri AdMob’a reklam istekleri gönderir, ardından isteğin karşılığı olarak gelen reklamları gösterir. Oluşturduğunuz reklam birimleri için reklam biçimi ve reklam türleri belirlersiniz.

Reklam biçimi, reklamların uygulamanızda nasıl ve nerede gösterileceğini belirler. Reklam türü ise reklam birimlerinin kullanıcılara gösterebileceği reklam çeşitlerini tanımlar.

Seçilebilecek birçok reklam biçimi vardır ve her bir reklam biçimi farklı reklam türleri göstermeye odaklanır.

 

Metin, resim ve zengin medya: Metin, resim, HTML5 veya zengin medya reklamları. Yalnızca metin, statik resim, animasyonlu resim (GIF) veya rich media öğeleri (ör. etkileşimli reklamlar) olabilir. Not: Yerel reklamlarda animasyonlu resimler (.GIF) desteklenmez.
Video: Video ve ses içeriğine sahip reklamlardır. Banner reklam birimlerinde görünen video reklamlar her zaman sesi kapalı olarak başlar. Kullanıcılar, Google tarafından sağlanan sesi kapatma düğmesini kullanarak diledikleri zaman reklamın sesini açabilir.
Etkileşimli: Oynanabilir reklam veya anket gibi etkileşimli bir öğe içeren reklamlardır.
Bir reklam biriminin kullanabileceği reklam türleri, reklam birimini oluşturduğunuz sırada seçtiğiniz reklam biçimine bağlıdır.

Bir önceki yazımız olan Reklam gerekli midir? başlıklı makalemizde Reklam gerekli midir?, Reklam nedir ne işe yarar? ve Reklam nedir özet? hakkında bilgiler verilmektedir.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir